Biedronka została jednym ze sponsorów głównych 30. Finału WOŚP, który odbył się 30 stycznia 2022 roku. Sieć Biedronka po raz pierwszy zaangażowała się w największą akcję charytatywną w Polsce. 7,43 milionów złotych – to ostateczna kwota przekazana Fundacji WOŚP, która pomoże w zapewnieniu najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci.
Witamy w gronie sponsorów kolejnego przyjaciela WOŚP. Cieszymy się bardzo, że popularna sieć sklepów w Polsce chce grać razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, megakolorowo wspierając nasze działania. Klienci Biedronki już wkrótce będą mogli kupić specjalne orkiestrowe gadżety oraz wspomóc cel zbiórki - okulistykę dziecięcą - zasilając puszki, które pojawią się w sklepach sieci.
Jurek Owsiak, szef WOŚP
Jestem tu po to, aby powiedzieć, że Biedronka jest gotowa, by sprostać odpowiedzialności bycia największą i najpopularniejszą siecią sklepów w Polsce. Rozwijaliśmy się wraz z Polską przez ostatnie 25 lat, miliony klientów wybierają nas każdego dnia i obdarzają nas zaufaniem. Tu jest nasze miejsce. Cokolwiek dzieje się z Polską, dzieje się też z Biedronką, a my chcemy zrobić wszystko, by pomóc w kształtowaniu jak najlepszego losu Polski i Polaków. To partnerstwo świadczy o naszej determinacji, ale też o podziwie i szacunku dla pracy Fundacji WOŚP i jej kierownictwa w ostatnich trzech dekadach.
Pedro Soares dos Santos, prezes Grupy Jeronimo Martins, który przyjechał do Warszawy specjalnie na podpisanie umowy z WOŚP

Fot. Agnieszka Kubilus